Gezondheid en VerzorgingSport & buiten

Sportschool

Borstkast

Dus je bent klaar om je reis naar het creëren van een grotere, meer esthetische borstkas te beginnen of misschien train je al en wil je zeker weten dat je het meeste uit je training haalt goed passend mediakanaal is hier om te helpen hier is onze fase één borsttraining om u op weg te helpen voor een grotere, vollere borst. je gaat het vanuit elke hoek raken, maar als je begint, word dan niet gek met enorme gewichten die je niet aankan. de sleutel is controle en het gebruik van de juiste techniek bij elke herhaling, dus we beginnen met pec-deck.

Schouderbladen

Vlieg houd je schouderbladen naar achteren elle bogen licht gebogen en beweeg gewoon je armen naar elkaar toe knijp zachtjes aan de bovenkant van de beweging dan langzaam terug terwijl je de hele tijd de controle houdt concentreer je op het voelen van de spieren samenknijpen – de geestspierverbinding vervolgens is het een vlakke bankdrukken met behulp van de halter. begin met je handen iets breder dan je schouders, houd je elle bogen wijd om ervoor te zorgen dat je borst het werk doet, gebruik een gewicht dat je kunt controleren en houd je schouders weer naar achteren door je schouderbladen naar elkaar toe te trekken de derde oefening is incline dumbbell press, zetten de bank in een hoek legt de focus op je boven borst voor die volledige ronde look. Je gaat wat moeite doen om de halter stabiel te houden, dus ga niet te zwaar met het gewicht, speld opnieuw je schouderbladen naar achteren en buig je ruggengraat niet tijdens de beweging, controle is de sleutel die je zou moeten zijn de hele tijd de spanning voelen , dus langzaam en gestaag naar beneden langzaam en gestaag omhoog en knijp in je borst als je de top bereikt we gaan nu verder met dips we laten je lichaamsgewichtdips hier zien als dit te veel is, zal je sportschool heb waarschijnlijk een geassisteerde duikmachine die je kunt gebruiken. Deze oefening traint borst, schouders en triceps, dus om je op de borst te concentreren, leun je naar voren en kies indien mogelijk een bredere greep op de machine. doe het rustig en gecontroleerd aan, sluit je elle bogen niet uit en ga alleen zo ver naar beneden als je je prettig voelt. bij deze oefening ga je niet mislukken, het belangrijkste is dat je eindelijk controle hebt over je borsttraining voor beginners, dumbbell flys.

Borstvezels

Dit zal echt alle borstvezels uitrekken aan het einde van je training. gebruik een gewicht dat je tijdens de hele beweging kunt beheersen schouderbladen naar achteren houd je elle bogen op slot met een lichte buiging erin, concentreer je erop de hele tijd de spanning op je borst te houden en knijp aan de bovenkant. dus dat was je eerste training toen je een grotere, meer esthetische kist begon te bouwen. naarmate je vordert, ga je naar meer uitdagende oefeningen en verander je je programma van week tot week. we hebben nog veel meer work outs voor je om uit te proberen op onze aanbevolen work outsafspeellijst en als je op zoek bent naar een volledig gestructureerd programma om te volgen fit media’s deskundige trainers hebben een tien weken plan gemaakt voor een meer esthetische kist die nu beschikbaar is op onze website fit mediakanaal is de thuisbasis van esthetische fitness op YouTube, dus vergeet je niet te abonneren voor wekelijkse trainingen en inspiratie.

Meer van dit soort blogs? Bezoek onze website voor nog meer artikelen!

Gerelateerde artikelen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Back to top button
ajax-loader